Mine kjære bursdagsbarn

Denne uken har vært helt ok, jeg har vært litt tidlig ute med lekser og det har gitt meg en del fritid. Fritiden min denne uken har da for det meste gått til å planlegge greier til bursdagen til Inga. Hun hadde bursdag idag så på mandag var det shoppingtur for å kjøpe greier til å pynte skapet hennes og igår så ble det kakebaking hos berit. Men selv om jeg stod opp halv seks i morges så var det verdt det, for å se den jenten nesten grine av glede når hun kommer på skolen er gull verdt. Er det noen i denne verden som fortjener å være glad og lykkelig så er det den jenten der. Så vil veldig gjerne gratulere henne så mye med dagen, og ønske henne all lykke videre. 

Image
Vi dekorerte innsiden med snop og chips! (prøver å fete henne opp før hawaii, mohaha)

Image
Slik så da skapet ut fra utsiden, hvis dere ikke merker det så elsker Inga rosa, prinsesse jenten. 

Den andre bursdagsungen er min beste venn og bror, Henrik. Det smerter meg å være vekke fra familien på en dag som denne, men jeg ønsker han alt godt fra amerika. Og det går ikke en eneste dag uten at jeg tenker på den lille gutten min. Jeg elsker han så sinnsykt høyt, og savner han nesten enda høyere. Teller dagene til vi møtes igjen, heinrich! 

Image
Love you, din lille tard

Vil også bare få sagt hvor utrolig stolt jeg er av deg, Henrik. Du er en flott gutt, og dine danse skills er jo bare syke saker. Elsker deg masse masse. Klem fra bigsis 

Lokal tid: 2321

Legg igjen en kommentar