Fettekaldt

…Som nordlendingen min sier. Når jeg stod opp i morges så var det -28 grader ute. Men det er ikke det som er værst, vi må faktisk på skolen også. Lite som stenger ned en by i Norge, men jeg tror nok kanskje at tretti minusgrader hadde fått folk til å ta ungene ut av skolen for er sykedag forran peisen. Heldigvis så har skolen gode varmeapperater sånn at vi ikke fryser ihjel, haha. Rektor har også en «det er så kaldt» spør hver morgen, og i morges så var det «det er så kaldt at Miley Cyrus har tatt på seg klær.» Noen er veldig morsomme, og selv om jeg er drittlei av at alle hater på Miley, så måtte jeg le litt når rektor sa det imorges. Han kommer hver morgen med en tale over høytalerne og så på slutten så sier vi «pledge of allegience.» Noen ganger kan spøkene hans være litt drøy da, en gang for noen uker siden var det «det er så kaldt ute at fangene i fengselet trygler om den elektriske stolen,» … Alle var lamslått, haha drøyt.

Men jeg har det veldig bra selv om jeg fryser ræven av meg om jeg går ut, men det gir meg jo en god grunn til å krølle meg opp i koseteppet mitt og se på tv serier. Jeg er også ferdig med leksene tidlig idag så jeg har fritid. Ville egentlig ut å shoppe med berit, men vmor ville ikke kjøre meg fordi det var for kaldt. Men det kommer en dag imorgen også, og vi har fri på fredag så da kan det shoppes på fredag. Jeg skal stå på ski denne helgen, og så er det bare to uker igjen til HAWAII! Jeg fikk også sendt mail til hawaii folka og fikset det slik at jeg kan sove på rom med julie, så dette skal bli kos. Skal også se om jeg får byttet berit til rommet mitt også så kan det bli partyrom med nordmennene. Hawaii folka ville bare gi meg en roommate, så da valgte jeg julle. Berit forstår.

Men nå blir det litt pretty little liars på meg, dere får kose dere hjemme i varmen. Hasta la vista

lokal tid: 1707

1 tanke på “Fettekaldt

  1. Litt av en rektor dere har. Veldig usmakelig «vits» som ble sendt over høytaleranlegget for noen uker siden. Burde ikke vært lov spør du meg, men en rektor kan vel si og gjøre som han vil…? Her er det ikke like kaldt som hos deg, vi smaker nesten litt på vår her hos oss, med tørt vær og rundt 6-7 varmegrader. Blir sikkert deilig med en tur til Hawaii, de har vel rundt 23 grader, det er litt forskjell fra hva du har nå 🙂 Kommer du til å se på OL der borte? M
    amma er klar ihvertfall, så det blir noen timer foran skjermen. Klem

Legg igjen en kommentar