Da var det gjort

Endelig etter masse stress så har jeg fått søkt VG3 på vigo. Selv om jeg aller helst vil tilbake på BPG så kan det være en mulighet for at de ikke har plass til meg. Listen min ser slik ut:
1. Langhaugen
2. Amalie Skram
3. NG
4. Sandsli
5. Katten
6. Fana

Jeg vil virkelig ikke på hverken ng, sandsli, katten eller fana, men hvis det er mitt eneste tilbud så får det nå heller være. Vil mye heller gå på skole enn å ikke gå på skole. Største motivasjonen min til å klare dette året er ikke pengene eller å måtte gå VG2 om igjen, min største motivasjon er å være russ med gjengen min. Du ser ikke meg loke rundt på buss med noen 97-ere fordi jeg dumpet. Det skjer bare ikke. 

Jaja, bare en liten oppdatering. Jeg var bare veldig excited akkurat nå, for nå så er jeg liksom innenfor og det er ingenting som stopper meg når det gjelder skole til neste år. 

Denne dagen har vært generelt veldig bra. 1) jeg satt oppe til rundt halv fire i går natt og skypet med jentene mine hjemme. Fy søren som jeg savner alle sammen. Får bare så lyst til å løpe bort å klemme dem, men så er de på andre siden av jorden og det er litt trist. 2) Når jeg våknet og sjekket hvordan det gikk med norge i OL så ledet vi. Endelig får denne patrioten her litt for pengene sine. 3) Jeg greide å fikse det slik at jeg ikke lenger stryker i maling på skolen! 4) Det er bare få dager igjen til Hawaii nå og jeg gleder meg som et lite barn før jul. Det skal bli så utrolig gøyt å kunne gå med hva jeg vil, si hva jeg vil, gjøre hva jeg vil, og ikke minst SE JULIE IGJEN ❤ 

Så har vært en rimelig bra dag ja. Nå gleder jeg meg til imorgen for da er vi en dag nærmere Hawaii og frihet. Imorgen er også siste leksedag før hawaii. Har ikke gjort så veldig mye som skal inn neste uke fordi at det er vanskelig når vi ikke har lært det enda. Er et par av lærerne mine som ikke vil at jeg skal gjøre lekser heller. De er bare helt «nå må du bare slappe av og nyte ferien din,» mattelæreren min utsetter testen min en uke også. deilig

Men det var alt for denne gang. Har planer om å vlogge litt fra Hawaii, men får se hvor mye tid jeg har. Og hvem vet. hvis vlogging funker bedre for meg enn blogging så blir det kanskje noe fast. 

Lokal tid: 2136

Legg igjen en kommentar